کلمات تقدیر با تشکر SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیه Shijiazhuangنام من فاطمه (س) محمد تاتا PF نسبی بیمار ربیع ابراهیم که یک بیمار به بیماری کلیوی (CKD) است.

من مایل به بیان قدردانی صمیمانه و قدردانی من به کل کارکنان وزارت PF بین المللی، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، استان Heibei، چین.

از لحاظ شرایط ربیع، ما واقعا قدردانی خود را چینی پزشکی گیاهی، و بدن او را حساس به دارو. از آنجا که ما واقعا دیدم اثر. هنگامی که او را به این بیمارستان آمد، حجم ادرار کمتر از 100ml در او است و در حال حاضر بیش از 1000ml است و در حال حاضر بیش از 1000ml. و او نیز دریافت این درمان، او را دیدم قاعدگی خود را در این ماه. او تورم در سراسر بدن او، اما بعد از درمان، او نور را به عنوان پوست طبیعی او می شود. قبل از اینکه، او تا به برخی از نقطه سیاه بر روی صورت خود و آنها بعد از درمان از بین رفته اند. مانند لب او، آن را می شود مایل به قرمز و بعد از درمان آن را به رنگ طبیعی را تغییر داد. همچنین دیالیز طولانی مدت خود را به عنوان سطح کراتینین او را کاملا کاهش یافته بود.

آه! من قدردانی می رود به مدیر یانگ، دکتر ما مسئول. آب نبات و خواهرش Cacy، ما تو را فراموش نکنید، با تشکر از شما برای ساخت زندگی ربیع بهتر.

پرستار سر ما، از شما سپاسگزارم برای عشق، مراقبت و توجه شما به ما در بیمارستان را نشان داد.

مهم ترین چیز این است، کلام من از لطف در مدت اقامت ما در بیمارستان می رود به پرستار ما مسئول قمر و دستیار او امیلی. آنها ما را واقعا در خانه احساس راحتی و به یاد ماندنی. من دوباره می خواهم بگویم بسیار بزرگ شما تشکر می کنم به دوست من ما Xuejiao (Sindy).

فاطمه محمد تاتا

7، مرداد، 2013

به عنوان یک عضو از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، ما واقعا خوشحال است که چینی طب گیاهی ما می تواند او و مردم او مراقبت کمک کند. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به مردم بیشتر زندگی می کنند یک زندگی بهتر، بدون توجه به جایی که آنها می آیند و یا آنها چه کسانی هستند. نیاز به هر گونه کمک فقط دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان, ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: